رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس ضمن حضور سرزده در مرکز شبانه روزی کودکان ذهنی زیر ۱۴ سال هیلان و بازدید از نحوه ارائه خدمات تخصصی و آموزشی توانبخشی به این کودکان پرداخت و همچنین  با پرسنل این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از رومه اقتصاد آینده، پروین یاری زاده ضمن اشاره  به وجود ویروس کرونا و تغییر در شیوه زندگی آحاد جامعه و چالش های سازگاری همراه با آن گفت: توجه به این مهم در مراکز شبانه روزی   با در نظر گرفتن شرایط موجود توسط این مراکزاهمیت افزون تری دارد.

این مسئول در بازدید خود ضمن تاکید بر  توجه و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی مطابق با دستورالعمل های ابلاغی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا توسط  مراکز، از زحمات و تلاش کارکنان مرکز تشکر و قدردانی کرد.

یاری زاده هدف از این بازدید را بررسی چگونگی و کیفیت ارائه خدمات عنوان کرد و وی از فضاهای فیزیکی، انبار مواد غذایی و سایر قسمت های مرکز توانبخشی کودکان زیر ۱۴ سال هیلان بازدید به عمل آورد.

مقالات بیشتر:مرکز توانبخشی سالمندان


anoshaaa مرکز ,بازدید ,توانبخشی ,هیلان ,کودکان ,مرکز توانبخشی ,یاری زاده ,ارائه خدمات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معلم مهربانی(مهدی فیض ابادی) دانلود کلیپ جدید سایتی برای همه ادبیات رویکرد تربیتی ( کلاس شیشه ای ) فردانیوز تنوری | خرید و فروش تنور سنتی تک مدل | مدل جديد لباس , عكس بازيگران , مدل مانتو , اس ام اس