تور مشهد هتل قصر طلایی

 

هتل قصر طلایی مشهد از مجلل ترین و بزرگ ترین هتل های کشور به شمار می رود که در نزدیکی بارگاه منور امام هشتم قرار گرفته است. هتل، در سال ۱۳۸۹ خدمتگراری به میهمانان تور مشهد را آغاز کرد. هنر معماری در هتل قصر طلایی به بهترین شکل به نمایش در آمده است. طراحی هتل منطبق با نیازها و کارکردهای اقامتگاهی مجلل بوده و از استانداردهای جهانی پیروی کرده است. هتل بین المللی قصر طلایی با رعایت جدیدترین استانداردهای معماری و ساختمان با بهره گیری از به روز ترین سازه های معماری، فضایی درخور با کیفیتی عالی را عرضه می کند.

تور مشهد از تهران هتل قصر طلایی از بهترین تورهای لوکس شهر مشهد به شمار می رود. هتل قصر طلایی جزو اعیانی ترین هتل های ایران است و اقامت در آن به دلیل برخورداری از سوییت های قاجاری، اتاق های رویال، سوییت پرزیدنت و دیگر سوییت های VIP، طرفداران خاص خودش را دارد. قصر طلایی از چندین رستوران سنتی و مدرن با غذاهای داخلی و ملل؛ کانسیرژ یا خدمات راهنمای مهمان؛ سالن ورزشی و تفریحی؛ بیزینس سنتر؛ بانک؛ خدمات لاندری و غیره برخوردار است. افرادی که تور هوایی مشهد از تهران را انتخاب کرده اند با ترنسفر فرودگاهی و ترنسفر حرم مطهر مشکل ترافیک را برای خودشان از بین می برند. تور مشهد هتل قصر طلایی در همه فصول سال با بهترین امکانات برای هر بودجه ای وجود دارد. 

هتل قصر طلایی با ۵۰۰۰ متر مربع مساحت، در 20 طبقه زیربنایی ۷۰۰۰۰ متر مربعی را در بر گرفته است. این هتل از دو فاز برخوردار است و پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات را در صنعت هتلداری در خدمت میهمانانش قرار داده است. هتل قصر طلایی در کل۶۱۰ واحد اقامتی از قبیل پرنسس سوئیت، پرزیدنت سوئیت، امپریال سوئیت، آپارتمان های رویال، دبل، سینگل، کانکت و غیره با بهترین چشم اندازِ گنبد و بارگاه حرم را داراست. 

 

فاصله هتل قصر طلایی با حرم و جاذبه های شهر مشهد

 

هتل قصر طلایی از هتل های پنج ستاره ای مثل هتل بین المللی قصر، هتل الماس 2 و هتل درویشی نسبت به حرم مطهر دورتر است. این هتل بعد از میدان بسیج قرار گرفته و از ترافیک و شلوغی ابتدای خیابان امام رضا به دور است. هتل قصر بین امام رضای 36 و 34 واقع شده و تا حرم مطهربا پای پیاده 20 دقیقه فاصله دارد. بهترین راه، استفاده از اتوبوس های وی آی پی و تندرو است که از خط ویژه حرکت می کنند و در عرض 4 دقیقه زائران را جلوی باب الرضا واقع در صحن جامع رضوی ( خیابان فلکه آب) پیاده می کنند. هتل قصر طلایی تا بازار رضا به صورت پیاده 20 دقیقه و با وسایل حمل و نقل عمومی 4 دقیقه راه دارد. برای رفتن به سایر بازارها و مراکز مشه د می توان به راحتی وارد ایستگاه مترو در میدان بسیج شد و به بازارهایی مثل 17 شهریور، مرکز آرمیتاژ، زیست خاور و پاساژهای خیابان احمد آباد و راهنمایی مثل مجتمع ورسیج و مرکز سلمان دست یافت. برای دسترسی به سایر مراکز باید خط مترو را عوض کرد و یا سوار اتوبوس و تاکسی شد.

از هتل قصر طلایی تا پارک ملت یک ربع، تا بقعه فردوسی نیم ساعت، تا راه آهن ده دقیقه، تا پارک کوهسنگی، ده دقیقه و تا فرودگاه، کمتر از یک ربع راه است.  

 

رستوران و کافی شاپ هتل قصر طلایی

 

هتل قصر طلایی شش رستوران کوچک و بزرگ را در خود جای داده و به همه سلیقه ها و ذائقه ها پاسخ داده است. یکی از بزرگ ترین رستوران های هتل قصر طلایی رستوران ترمه است که همانطور که از نامش بر می آید هتلی سنتی با غذاهای ایرانی است. طراحی رستوران کلاسیک است و پرسنل و گارسون ها هم لباس های محلی به تن کرده اند. موسیقی اصیل ایرانی نواخته می شود و غذا، در ظرف های مسی سرو می شود. این رستوران بیش از همه برای گردشگران خارجی و توریست هایی که از کشورهای مختلف به تور مشهد می آیند جذابیت دارد ولی گردشگران تور مشهد از تهران نیز فرصت غذا خوردن در آن را از دست نمی دهند. رستوران دیگر، پنج قاره زوشا نام دارد. این رستوران هم همانطور که از نامش پیداست به ارائه غذاهای مدرن و بین المللی متمرکز شده است. فضای این رستوران شیک و برگرفته از معماری مدرن است. رستوران ترنم در طبقه اول هتل قصر طلایی برای مهمانی های بزرگ و مناسبت ها در اختیاز میهمانان هتل و شهروندان مشهد قرار دارد. میهمانان، وعده نهار را در آنجا نوش جان می کنند. انواع غذاهای ایرانی، دریایی، محلی و بین المللی در رستوران ترنم سرو می شود. پیش غذا و سالاد به صورت بوفهو سلف سرویس است. رستوران تابستانی بارگاه نمایی از گنبد و گلدسته حرم امام رضا را به نمایش می گذارد و رستوران ضیافت و رستوران پرستیژ هر یک به نوبه خود با غذاهای با کیفیت متنوع در خدمت گردشگران تور مشهد می باشند. این همه رستوران در کنار پنج کافی شاپ در بخش های مختلف هتل، نشان از وسعت هتل قصر طلایی و امکانات متعدد آن دارد.

 

سایر امکانات تور مشهد هتل قصر طلایی

 

هتل پنج ستاره قصر طلایی مشهد از امکات متععدی مثل گاه های لوکس و نمایندگی چندین برند، لابی مجلل، اینترنت رایگان لابی و اتاق ها، سرویس های ایرانی و فرنگی، تلفن در اتاق هاو سوئیت ها، نمازخانه، ترنسفر رفت و برگشت فرودگاهی، پارکینگ مخصوص میهمانان هتل و غیره برخوردار است. نظرسنجی هایی که درباره تور مشهد هتل قصر طلایی صورت گرفته، نشان می دهد که میهمانان هتل از قیمت هتل به نسبت کیفیت و امکانات آن رضایت کامل داشته اند و بیش از 80 درصد از آنان اینم تور را به دیگران نیز پیشنهاد کرده اند. موقعیت مکانی هتل، تجمل و طراحی لوکس آن، تمیزی و نظافت اتاق و رفتار حرفه ای و محترمانه پرسنل هتل قصر طلایی در تور مشهد از تهران رضایت کامل مشتریان را جلب کرده است.  

از انواع اتاق ها و سوئیت های هتل می توان به آپارتمان‌ های رویال و سوئیت‌ های پرنسس رویال، اتاق های دابل لاکچری (در طبقه 4، شامل 1 تخت دبل کویین و یک تخت سینگل و بالکن رو به حرم)، دبل پانوراما، دبل آتریوم ( مشتمل بر یک تخت دبل کویین )، دبل لاکچری کانکت (با 2 اتاق دبل لاکچری به ابعاد 75 متر، هر کدام مجهز به 2 تخت دبل کویین و 2 تخت سینگل )؛ سوئیت ‌های سینیور( بیش از 60 متر، شامل 1 اتاق اصلی، 1 اتاق خواب با 1 عدد تخت دبل سایز کویین و 2 عدد تخت سینگل یا کاناپه تخت شو و میز ناهارخوری)، سوئیت‌ های پرزیدنت، آمریکائی و قاجار، جونیور و امپریال.

 

شرایط تور مشهد هتل قصر طلایی از تهران

 

تور مشهد از تهران هتل قصر طلایی به مدت 2 شب و 3 روز در این شهر زیارتی برگزار می شود. اقامت در اتاق های دو تخته هتل پنج ستاره قصر طلایی برای این تور در نظر گرفته شده است ولی گردشگرانی که اتاق های دیگر یا سوئیت های مجلل را ترجیح می دهند باید هزینه متفاوتی نسبت به نوع واحد اقامتی بپردازند. صبحانه هتل رایگان است. گردشگران تور مشهد از تهران در تاریخ 27 مهر 1398 با هواپیمای پر طرفدار ماهان به قصد مشهد فرودگاه تهران را ترک می کنند و سه روز بعد با هواپیمای کاسپین از مشهد خارج می شوند. از این طریق گردشگران، تجربه سفر با دو نوع ایرلاین را تجربه می کنند. این تور اقامت در یک قصر تمام عیار در جوار بارگاه منور امام رضا را با برترین استاندارهای جهانی به گردشگران تهرانی عرضه می کند. گردشگرانی که به قصد سفر کاری و تجارت به مشهد سفر می کنند می توانند روی امکانات اداری این هتل مثل سالن های همایش و کنفرانس، خدمات بانکی، بیزینس سنتر و غیره حساب کنند.  


تورگردان طلایی ,مشهد ,رستوران ,اتاق ,تهران ,امکانات ,مرکز ,مراکز ,رستوران ترنم ,طلایی برای ,رضایت کامل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سنسور فلزیاب 09102191330 closed interior-design18 پابه پا FiniX Games آپ روید دان موسسه زبان بهکلام ویستا سازه